..fra minst til størst..

Lucio er en svart shetlandsponni på ca 100 cm, født i 2010. Han er en snill og barnevennlig liten ponni, men kan ha litt mye energi på vinterstid. Lucio elsker å være med på alt som skjer, og storkoser seg som rideskoleponni! Han kan også kjøres med. I løpet av året er lucio med på å glede både små og store på arrangementer som blant annet feiring av 17. mai på Sørum skole, og julemarked.
Ryttervekt maks 30 kg.

Eies av Emil og Eva Berg

Disney er en søt brun kaspisk hest på ca 115 cm, født i 2019. Hun er under innridning, og går nå litt i rideskolen med små erfarne ryttere. Hun skal på sikt brukes på alle kurs, med de minste elevene. På grunn av sin størrelse og alder er det begrenset hvem som får ri på henne foreløpig.
Ryttervekt maks 30 kg.

Eies av Eva og Emil

Sylvia er en søt miniatyrappaloosa som opprinnelig kommer fra Holland, født i 2005. Hun er ca 125 cm høy. Sylvia går LB dressur, og hopper 80 cm. Hun er tydelig på hva hun liker og ikke, og vi er nøye med å lese hestens kroppsspråk, slik at hestene trives i jobben sin.
Ryttervekt maks 40 kg.

Eies av Ida Berg

Romeo er en blandingsponni på ca 125 cm, født i januar 2019. Han er ung, men veldig snill. Romeo er allerede godt likt av rideskolens elever, og oppfører seg pent både på ridebanen og på tur. Han liker ikke å børste halen, ellers elsker han kos og stell!

Eies av  Eva Berg

Minni er en søt liten gotlandsruss på 127 cm, født i 2006. Hun har gått veldig bra som ponnitraver tidligere, men har nå gått i rideskolen på Berg i mange år. Hun går LC dressur og hopper 80 cm. Supersnill ponni som kan ris av alle. Hun er en av yndlingene i rideskolen!
Ryttervekt maks 45 kg.

Eies av Emil og Eva Berg

Anastacia er en blanding av welsh og gipsy cob på 129 cm, født i 2014. Hun går LC dressur og hopper 80 cm . Hun kan bli ridd av alle, og er en flott læreponni. Hun er lettridd, har egen motor og en god arbeidsmoral. Hun er ikke så glad i å bli stelt av barn, men trives godt i rideskolen når hun blir stelt av de hun kjenner.
Ryttervekt maks 45 kg

Eies av Eva Berg

Bonita er en blanding av welsh og sportsponni på 130 cm, født i 2014. Hun går LC dressur og hopper 80 cm. Hun blir ridd av de litt erfare elevene. Bonita har god motor og en god arbeidsmoral. Hun liker stell og kos.
Ryttervekt maks 45 kg

Eies av Eva Berg

Plopp er en gotlandsruss på ca 135 cm, født i 2001. Han går LC dressur og hopper 60 cm. Han kan ris av alle på banen og tur. Plopp er snill og grei med det meste, men han har blitt en eldre herremann som vet hvordan han vil ha det.

Eies av Kathrine Wølner

Jeger er en fjording på ca 135 cm, født i 2017. Han går LC dressur og hopper 50 cm. Han er snill som dagen er lang, litt treg i oppfattelsen noen ganger, men positiv til alt. Han er en rolig fyr som elsker kos og stell.

Eies av Eva Berg

Frøy er en snill og søt nordlandshest/lyngshest på ca 140 cm, født i 2019. Han skal bli rideskoleponni etter hvert, og elsker kos og oppmerksomhet. Han skal ris inn på rideleir sommeren 2022.

Eier: Eva Berg

Tribal er en snill og søt fransk sportsponni på ca 145 cm, født i 2006. Han er en erfaren ponni som kom til Norge våren 2021. Tribal er veldig glad i eieren sin. Blir brukt til de erfarne elevene i rideskolen.

Eier: Nina

Russ er en kaldblodshest på ca 147 cm, født i 2016. Han har prøvd seg som travhest, men liker det ikke så godt. Han trives godt rideskolen, og har lært fort. Russ er en rolig fyr, som gjerne galopperer sakte istedenfor å trave. Han hopper 80 cm, liker feltritt, og sier aldri nei takk til en tur.

Ryttervekt maks 60 kg.

Eier: Eva Berg