Bergs Rideskole

- God grunnopplæring, grunnleggende hestekunnskap og komunikasjon

Eva Berg (33 år) er daglig leder i rideskolen og eier gården. Hun er vokst opp på gården sammen med Ida, og vært med på å drive hesteskole sammen med moren i mange år før hun startet eget firma. Eva er utdannet adjunkt og jobber også fulltid som lærer på Bakke skole på Kløfta.

Ida Berg (33 år) jobber på ridekurs på mandager. Hun er vokst opp på gården sammen med Eva, og kjenner hestene og systemet på Berg like godt som henne. Ida er utdannet førskolelærer og jobber fulltid som pedagogisk leder på Fjellbovegen barnehage på Frogner. Ida Eier hestene Jolin og Sylvia.

Ane Bekkestad (24 år) jobber i rideskolen ved behov. Har ansvar for enkelttimer. Hun kjenner hestene og systemet på Berg like godt som Ida og Eva. Hun er utdannet barnevernpedagog. Ane har ikke hest nå, men har tidligere eid egen hest, og hatt flere på fôr.

Line Bekkestad (20 år) jobber i rideskolen på tirsdager. Hun har jobbet hos oss i mange år, og kjenner hestene og systemet på Berg svært godt. Line studerer for å bli lærer. Hun har hatt hest på helfôr i flere år.

Nathalie Tranholt (15 år) jobber i rideskolen på onsdager. Hun red hos oss da hun var yngre, og kjenner hestene og systemet på Berg godt. Nathalie har egen stall og egne hester hjemme, og har lang erfaring med hest.

Rideskolens medhjelpere🙂

Kaja, Evelina, Celine, Anna Sofie, Elvira, Frøya og Lea. Disse jentene har ridd på ridekurs hos oss i mange år, og har også egen hest eller hest på fôr. De kjenner hestene og systemet på Berg godt. De er erfarne ryttere og flinke til å lære bort.